Festivalio organizatorė Klaipėdos regiono kūrybinių industrijų asociacija (IKRA) – 2011 metų spalį įkurta visuomeninė organizacija, vienijanti dizaino, architektūros, informacinių technologijų, reklamos, kino, medijų, muzikos, scenos menų ir kitų kūrybinių bei kultūrinių industrijų sektorių atstovus ir kūrybines įmones iš pajūrio. „IKRA savaitė“ sumanyta kaip naujosios organizacijos prisistatymas visuomenei ir pretenduoja tapti kasmečiu renginiu.

Interjero projektavimo ir reklamos atviros kūrybinės dirbtuvės, muzikinių vaizdo klipų konkursas, madų šou, greitieji verslo pasimatymai, atvirų durų dienos architektų biuruose ir ekskursija aplankant aukščiausius uostamiesčio architektūros objektus, maisto dizaino studija bei kavos laboratorija, teatro, kino bei pokalbių vakarai – „IKRA savaitės“ dienomis įvairių kūrybinių profesijų atstovai kvies pažinti kasdienės savo veiklos virtuvę ir darbo rezultatus.

Renginiai vyks Danės krantinėse įsikūrusiose kavinėse bei kitose uždarose ir atvirose senamiesčio erdvėse. Festivalio „IKRA savaitė“ geografija slepia užuominą į galimą didesnį kūrybinių industrijų atstovų ir menininkų indėlį populiarinant Klaipėdos centrą kaip veiksmo ir verslo vietą, jaukinantis mažiau lankomas vietas, skatinant verslininkų išradingumą ir kūrybišką požiūrį.

Senamiesčio gaivinimas – viena iš populiariausių pastarųjų kelerių metų Klaipėdos temų, kurią jau gvildeno bemaž visos socialinės grupės: politikai stebi ir kelia įvairius siūlymus, valdininkai teikia norminius sprendimus, verslininkai – ekonomiškai pagrįstus, menininkai – atkreipiančius praeivių dėmesį. Kūrybinių industrijų misija – sujungti juos visus.

„Kalbų, koncepcijų ir planų jau buvo daug. Pats laikas imtis veiklos ir kiekvienam prisidėti savo indėliu“, – mano festivalio organizatoriai, Klaipėdos regiono kūrybinių industrijų asociacijos IKRA iniciatyvinė grupė.

Nepaisant to, kad išvardytosios profesinės veiklos sritys, kuriose jungiasi kultūros bei ekonominės veiklos aspektai, pažįstamos kiekvienam, kūrybinių industrijų sąvoka Lietuvoje tik pradeda sklisti. Be kitų priežasčių, čia kaltas ir kūrybininkų tarpusavio bendradarbiavimo stygius, tad burtis bendriems komerciniams, meniniams ir visuomeniniams projektams bei išmokti veikti kartu – vienas iš IKRA narių iškeltų tikslų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją