Nors vokalinėmis Donato galimybės ir talentu abejojančių kažin ar atsirastų, jaunas dainininkas pasirinko apdovanojimuose panaudoti pilną fonogramą. Tiesa, pirmojoje pasirodymo dalyje D. Montvydas sako dainavęs gyvai, o fonogramą naudojo tik šou elementų kupinoje numerio dalyje.

D. Montvydas: visi garsūs atlikėjai tai daro

DELFI pakalbintas 2012-ųjų lietuviško muzikinio pasaulio favoritas sakė nematantis tame nieko blogo. Fonogramos - pasaulinė praktika ir ją šiuo atveju buvo būtina naudoti norint pateikti žiūrovams kokybišką produktą.

„Pradedant Beyonce, baigiant Madonna, savo turuose, koncertuose visi garsūs atlikėjai tai daro. Pasakysiu jums paslaptį – Usheris, Beyonce, Madonna turuose turi savo dublerius dainininkus, ir jie mėgdžioja pagal fonogramas dublerius pasidėję, nors Beyonce yra puiki vokalistė. Klausimas tik vienas: kaip tai pavyksta pateikti žiūrovui. Bet tai normalūs dalykai, nes darant, kaip koks Timberlakas daro, trigubus suktukus, Usheris vartosi su šokėjais penkis gabalus, tai tiesiog negali išdainuoti – yra gi kažkokios žmogiškos galimybės. Kai gali gyvai dainuot – baladę – dainuoji gyvai, bet kai yra šou, apdovanojimai, faktas, kad negali dainuot. Mano pasirodymas susidėjo iš trijų dalių – pirmąją, „Love is blind“, atlikau gyvai, kol nebuvo sporto ir judesio, paskui buvo remikso dalis, šou, o trečioji – darbas su publika. Pabandykit padarę dvidešimt atsispaudimų bent susikalbėti. Tai, ką aš pasakoju, yra atlikėjų paslaptys, bet kiekvienas atlikėjas ieško savo formulės ir tiek. Man atrodo, kad svarbiausia žiūrovui pateikti kokybišką produktą. O tris-keturias minutes atšokt, padaryt visus salto, šuolius, persirengt... Yra momentas, kai rodai, kaip dainuoji ir yra momentas, kai rodai šou", - kritiką atremia D. Montvydas ir sako vadinamąją „pliusinę" fonogramą naudojantis itin retais atvejais. Pavyzdžiui - atlikdamas šuolį nuo Baltojo tilto - tokiomis ekstremaliomis sąlygomis sunku dainuoti, nėra ir tam tinkamos technikos.

„Mano tikslas - padaryti geriausią pasirodymą žiūrovams, kad jie mėgautųsi ir džiaugtųsi švente, atlikėjais ir šioje vietoje man svarbi kokybė. Kai tu suvoki sujungiant visumą, kad tau reikia kažką pasverti, tai tu ir pasveri, žiūri, kur tu gali, o kur tu negali", - savo poziciją fonogramų klausimais išdėstė D. Montvydas.

D. Montvydo šou:

E. Strasevičius: Džordana dainuoja ir su išjungtu mikrofonu

Šių metų M.A.M.A. ilgam įstrigs ir Džordanai Butkutei. Jai atiteko itin atsakingas vaidmuo - pabaigti iškilmingą ceremoniją. Tačiau, pasak lietuviškosios Madonnos vyro ir vadybininko Elegijaus Strasevičiaus, ne viskas buvo taip sklandu, kaip atrodė televizijos žiūrovams.

Kaip DELFI pasakojo vyras, dėl organizatorių nepagarbos atlikėjams, jis labai pagalvosiantis, ar dalyvauti apdovanojimuose kitąmet, jeigu tokio kvietimo sulauktų. E. Strasevičiui kliuvo tai, kad muzikiniame renginyje dainininkai žiopčioja, tačiau kur kas labiau jį stebino organizatorių požiūris į atlikėjus.

„Organizacinis darbas buvo atliekamas bet kaip. Likus savaitei iki pasirodymo, susidūrėme su problemomis, kurių neturėtų būti turint tokį biudžetą. Man būtų gėda organizatorių vietoje, nes praėjusiais metais pats vienas suorganizavau koncertus 36 miestuose. Nesiprašau prisidėti prie organizatorių, tiesiog sakau, kad vienas organizavau, o čia su tokiais pinigais nesugebėjo. Net jei kitais metais Džordana būtų nominuota, nežinau, ar dalyvautume", - nusivylęs išreklamuotu renginiu DELFI kalbėjo E. Strasevičius.

Pasak Elegijaus, kostiumais ir choreografija pradėta rūpintis paskutinę minutę - siuvėjai kūrė aprangą nežinodami choreografijos, o chorografai judesius dėliojo nematę kostiumų, tad rezultats nebuvo toks, kokio laukta - apranga ir choreografija tarpusavyje nederėjo, o žingsnelius teko repetuoti kone paskutinę dieną.

E. Strasevičius mano, kad organizatoriai atmestinai žiūrėjo ne į visus dalyvius: „Man atrodo, kad kai kuriais atlikėjais, kuriuos prodiusuoja su apdovanojimais susiję žmonės, pasirūpinta geriau."

Nepaisant organizacinių nesklandumų, Dž. Butkutę itin džiugino publika: „Ji jautėsi puikiai - nežinau, ar per apdovanojimus kartu su atlikėju dainavo visa publika, kiek ten, gal dešimt tūkstančių ir dar prašė pakartoti, nors daina dvidešimties metų senumo."

Džordanos pasirodymas:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (438)